BRANDE FOTOWALK 24 - RESULTAT

HÆDRENDE OMTALE FRA FOTOGRAFISK BILLEDKUNSTNER OLE JAUCH TIL EMMA PAULINE BACH

BRANDE FOTOWALK 24

FORÅRSSÆSON 2024

Glæd jer til de mange spændende kurser. Se kurser for voksne HER. Og for børn HER

EFTERÅR SÆSON 2023

Sæson efterår 2023 er på plads. Der er mange nye spændende kurser. Vi er glade for, at underviser Anja Høgh nu er tilknyttet Brande Kunstskole.

Anja underviser bl.a. i Upcycling - genbrug. Kunst som meditationsform. Collage. Der er også et inspirationskursus for lærer og pædagoger.

Britta Egebjerg underviser i fotokunst. Lær den spændende proces, så du kan overføre dine fotos, sller andre billeder til sten eller træ.

Vi har også en fantastisk Bedste-dag for børn og deres Bedster i efterårsferien, hvor vi skal lave skønne luftballoner!

Glæd jer til de mange spændende kurser. Se dem HER

ALLE KAN VÆRE MED TIL ÅRETS FANTASTISKE FOTOWALK!

SÆSON 2023 ER NU PÅ HJEMMESIDEN

Forår 2023 er nu på hjemmesiden. Der er enkelte kurser, vi endnu ikke har dato og beskrivelser på. Vi arbejder på at lave et kursus i croquiestegning.

Vi arbejder også på at lave et par kunstture og et foredrag.

SE KUNSTEN I BRANDE CITY

Hold øje med butiksvinduerne i byen! Her er der elevudstilling fra Brande Kunstskole flere steder.

TUSIND TAK til:

DETTE BILLEDE ER JEG GLAD FOR

1.Yvonne Hansen

2 Anni Langkjær

Ved udstillingsferniseringen afsløres hvilket fotos de enkelte jury-medlemmer har tildelt ”særlig omtale” og ”Årets Brande-foto 2022”

Jury, Brande Fotowalk 2022:

Jonas Normann, fotograf & filmproducer

Britta Egebjerg, kunstfotograf

Jette Nielsen, Street Art Brande

Fra 7. klasse - Se mere HER - Hold 13

Fra 7 - 13 år, forældre og bedsteforældre. Se mere HER - Hold 13

Der indkaldes til EKSTRAORDINÆR GENERALFORSAMLING på Brande Kunstskole,
den 9. marts 2022 klokken 18.00 med et eneste punkt på dagsordenen
1. ÆNRING AF VEDTÆGTER
Mødet afvikles i Det gamle Sygehus.

10 FRIPLADSER TIL BØRN!

EN DONATION PÅ 5.000 KR. FRA ”STRIKKEPINDENDE” GØR DET MULIGT, AT BRANDE KUNSTSKOLE KAN TILBYDE 10 FRIPLADSER TIL BØRN I DEN KOMMENDE SÆSON.

”Strikkepindene” donerer friplads til børn på Brande Kunstskole. Strikkedamerne fra Cafe Tankefryd har hygget i mange timer med strikkepinde, garn, mønstre og hinanden. De har udvekslet strikkeopskrifter og strikkemetoder. De har først og fremmest haft et strikkefællesskab. NU giver "Strikkepindende" skaberglæden videre ved at donere deres strikkekasse på 5.000 kr. til Brande Kunstskole. 5.000 kr., der bliver til ti fripladser for børn

SE børnekurserne HER

SÅDAN ANSØGER DU OM EN FRIPLADS PÅ EN AF KUNSTSKOLENS TRE BØRNEHOLD:

Man kan ansøge om en friplads til BRANDE KUNSTSKOLE ved simpelthen at skrive til kunstskolen, brandekunstskole@gmail.com , og fortæller, hvorfor man gerne vil have en friplads.

Børn kan skrive. Forældre kan også skrive og ansøge om en friplads som julegave. En lærer på en skole, kan også ansøge om friplads til en elev, hvor deltagelse på et kreativt hold, kan gøre en forskel. Eller en morfar, der gerne vil glæde sit barnebarn kan søge. Dét vigtigste er, at donationen kan være med til at gøre en forskel. Give en kreativ mulighed som børnene ellers ikke ville få.

Vi glæder sig til at modtage ansøgningerne.

GIV ET GAVEKORT TIL BRANDE KUNSTSKOLE

Giv et gavekort til en du holder af - til Brande Kunstskole.

Du kan give et kursus eller en billet til en af vores spændende arrangemener/foredrag.

Når du laver en kursus-tilmelding - skal du blot notere i kommentarfeltet, at det er en gave, og så fremsender vi et gavekort til udprint, sammen med bekræftelsen på kursusdeltagelse.

Booker du billet til et af vores arrangementer via mail, noterer du blot, at du ønker gavekort fremsent.

FORÅRSSÆSON 2022

SÅ er forårssæsonen 2022 online! TAK til vores fantastiske kursister og undervisere for den kæmpe opbakning I har givet, og giver, til vores kunstskole. Tak til erhvervsliv og sponsorer, der på forskellig vis også bakker os op.

Vi glæder os til at byde jer velkommen til 2022. Til kendte og nye kurser, for voksne og for børn, til kendte og nye undervisere og arrangementer/foredrag, der byder på spændende kunstnerisk fællesskab.

Gå på opdagelse i programmet - vil glæder os til at modtage jeres tilmeldinger.

TAK for nogle fantastiske dejlige "Kunstdage for børn" i efterårsferien.

Vi er ved at planlægge hold, der starter i uge 2, for børn i alle aldre. Programmet offentliggøres d. 19. november, så følg med her på siden.

KUNSTDAGE FOR BØRN I EFTERÅRSFERIEN

Hvad skal man dog lave i efterårsferien? Kunst naturligvis!

Brande Kunstskole inviterer på 2 kreative kunstdage, hvor børn kan prøve at gå på Kunstskole og skabe deres egne spændende kunstværker.

HOLD 1: MANDAG D. 18. OKT. KL. 10 - 14. 4 - 7 KLASSE, UNDERVISER BRITTA EGÉBJERG

HOLD 2: TIRSDAG D. 19. OKT. KL. 10 - 14. 1 - 4 KLASSE, UNDERVISER XANDRA HOUSTED

PRIS: 50 kr. pr. barn og voksen pr. dag.

Voksne, forældre og bedster, må gerne deltager også. De kan købe kaffe og the.

Husk madpakker!

TILMELDING HER  Skriv navn på evt. voksendeltager i kommentarfeltet.

BETALING: Kontonr. 7621 - 2169528. Husk at notere navn og hold ved overførslen.

Fra Januar planlægger vi faste børne-hold, så kom og prøv en kunstskoledag!

TAK for et fantastisk Åbent Hus-arrangement! Læs mere i Brande Bladet og se mange flere skønne billeder fra dagen. Læs også omtalen i Vejle Amts Folkeblad

ÅBENT HUS - 21. AUGUST KL. 10-16

EN GAVEREGN AF TAPET

Tusind TAK til Gitte fra Centrum Tapet og Farver. Kassevis af de skønneste tapetruller er blevet doneret til Brande Kunstskole - og til skolens kreative elever. Tusind tak for opbakningen! Husk også, at du ved at vise din tilmelding til Brande Kunstskole, kan få 10% på kunstartikler hos Centrum Tapet og Farver.

BRANDE KUNSTSKOLE UNDERVISNING KUNST

BRANDE FÅR KUNSTSKOLE

Brande Kunstskole når langt ud over bygrænsen! Læs artiklen i Horsens Folkeblad HER

"- Man må gerne ha’ en følelse af, at det gør en forskel at gå på den her skole"